رشد ۲۱ درصدی مرسولات صادره پست خراسان رضوی در سال ۱۴۰۲ اختلافات اعتقادی و فرهنگی بعد از ازدواج را چگونه حل کنیم؟ رشد سه‌برابری مسمومیت با قارچ وحشی؛ از خوردن قارچ در طبیعت خودداری کنید زمزمه فروش بیمارستان «مهرگان» مشهد! دود اختلاف مالکیت یک بیمارستان به چشم مردم می‌رود تجاوز ۴ مرد تبعه خارجی به یک نوجوان شانزده‌ساله در تهران ۸ گام کلیدی اقتصادی در شروع زندگی زوج‌های جوان تبِ تراپی | مشاوره رفتن بخشی از سبک زندگی است نه ظرفیتی برای پُز اجتماعی  غفلت از مشاوره آمار بالای غرق‌شدگی در استانی که دریا ندارد! | سال گذشته، خراسان‌رضوی رتبه هفتم میزان غرق‌شدگی کشور را به دست آورد آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد مواد غذایی که هرگز آنها را نباید با معده خالی بخورید با مصرف این میوه خوشمزه و آبدار جوان شوید اگر از زندگی خسته و کلافه شده‌اید، بخوانید چرا دمای روغن زمان سرخ کردن اهمیت دارد؟ چرا باید به قول‌هایی که به فرزندتان می‌دهید عمل کنید؟ ۵ ماده غذایی که مصرف منظم آنها به افزایش هوش کمک می‌کند ویزیت‌های نجومی روانشناسان | از ۳۵۰ هزارتومان تا ۲ میلیون تومان!
سرخط خبرها

نزاع مرگبار ۵ کارگر به‌خاطر برف‌روبی در تهران

  • کد خبر: ۲۱۵۱۲۶
  • ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۶
نزاع مرگبار ۵ کارگر به‌خاطر برف‌روبی در تهران
تحقیقات جنایی برای دستگیری سه متهمی که به خاطر برف‌روبی با دو نفر دیگر در محله تجریش درگیر شده و پس از درگیری مرگبار فرار کرده‌اند، آغاز شد.

به گزارش شهرآرانیوز، وقوع این نزاع مرگبار ساعت ۱۰ صبح پنجشنبه ۱۰ اسفند به کارآگاهان جنایی اعلام شد. دوست مقتول که شاهد درگیری مرگبار بود، در تحقیقات اولیه گفت: من و مقتول زمستان‌ها برف‌های روی پشت‌بام‌ها و ساختمان‌ها را پارو می‌کنیم. امروز برای همین کار به خیابان‌های بالای شهر آمدیم. هنگامی که داد می‌زدیم «برف پارو می‌کنیم»، سه مرد افغانستانی برف پارو می‌کردند، به سمت ما آمدند و اعتراض کردند که چرا در آن محل کار می‌کنیم. سر همین مسئله دعوایمان شد و آن‌ها با چاقو به دوستم حمله و او را زخمی کردند که بعد هم فوت شد.

در حال حاضر باتوجه به اینکه متهمان پس از درگیری مرگبار فرار کرده‌اند، تحقیقات برای دستگیری آن‌ها در دستور کار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت قرار داده شده است.

منبع: سایت جنایی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->